20 June 2012

masih tergiang giang di fikiran , kisah aku dan dia . kisah ceritera cinta kami . aku masih melihat nya seperti dahulu . masih menyayangi diri nya . walaupun dia dan aku hanya teman biasa sekarang ini . aku masih mempunyai perasaan untuk menyayangi dirinya . menyayangi dirinya seperti dahulu . entah kenapa perasaan aku begitu kuat mengata kan dia akan kembali . sedangkan peristiwa atau angan angan aku tak kan pernah kembali lagi . sekarang ? dia cukup bahagia tanpa aku disisi nya . inshallah tuhan maha kaya . tuhan lebih sayang kan aku untuk hidup bersendiri sekarang ini . tapi adakah tuhan tahu ? sakit nya aku menerima semua ni tatkala fikiran masih memkirkan nya ? ya allah aku bernar benar memohon kepadamu . kau jauhkan la hamba mu ini untuk menerima segala pedih perit nya ya allah . kau kurniakan la kurniaan mu untuk selama nya <3