14 June 2012

aku berada disekitar bilik , melihat kembali mesej mesej nya di screen telefon bimbit , kata katanya yang cukup membuat aku merasa dihargai , tetapi hanya sementara , kata kata nya yang membuat aku merindu nya , entah ape yang harus aku tangiskan , apabila aku mengambil keputusan untuk meninggalkan diri nya , untuk membiarkan dia pergi , untuk bersama dengan orang yang harus bersama nya , aku tak harus patah ke belakang , untuk memanggil dia kembali , kerana aku sedari , takdir segala takdir di tangan tuhan , setiap kali membaca apa yang diberi , mesej mesej yang yang dipenuh dengan kasih sayang , penuh bait bait cinta , penuh dengan erti dan makna yang disimpulkan disitu , untuk apa aku kenangkan nya , setelah apa yang dia lakukan , kesedihan di hati ini hanya aku yang tahu , setengah mati aku memendam kan perasaan ini , demi dia aku sanggup undur diri ? apa aku yang salah memilih jalan ? aku rasa cukup tuhan memberi petunjuk kepada diriku ini , hanya doa yang mampu mengiringi pemergian nya dari hidup ku , dan hanya doa yang mampu ku kirimkan , dengan penuh kesabaran yang ada pada diri ini , aku masih disini , ;)